Top 5 meest bekeken videos 2015 | Most viewed videos 2015


Engels
Helloo there lovely muffins. I know that it's been 2016 for ages, 3 days actually, but I just liked the idea of sharing my most watched videos in 2015 with you guys. My first YouTube video aired May 2015 and look where we are now, I am at 400 subscribers at this very moment! So that deserves a blog special, enjoy the articlee!

Nederlands
Hallo daar lieve muffins! Ik weet dat het allang 2016 is, 3 dagen om precies te zijn, maar ik vond het gewoon leuk om mijn meest bekeken videos in 2015 te delen met jullie. Het is dan ook zo dat ik in mei 2015 met YouTube ben begonnen en raad eens ik heb al 400 abonnees! Dus ik wens jullie veel lees plezier!


Nr. 1 How I Style | Denim Button skirt
EN: This was the second fashion video on my channel when I just started out. In this video I am showing you 4 different ways to style a Denim button skirt from H&M.

NL: Dit was mijn tweede fashion video op mijn kanaal toen ik net een tijdje bezig was op YouTube. In deze video laat ik jullie dood leuk de vier manieren zien om een spijkerrok te combineren!




Nr. 2 Get the Look | Ariana Grande inspired make-up 
EN: Number twooo is my first celeb related video! A few months ago I uploaded a easy Ariana Grande make-up tutorial, explaining how to do her everyday glam. This is still my favorite make-up look of all time!

NL: Nummer tweee is mijn allereerst celeb make-up look video! Ik uploaden deze video een paar maanden terug waarin ik jullie liet zien hoe je heel simpel Ariana Grande's daytime look kon creëren. Dit is nog steeds een van mijn favoriete make-up looks.



Nr. 3 Review | Mac studio fix fluid foundation NC50
EN: My very first video review rated number three in this list. This video contains me, a MAC foundation and a lot of other things you have to see for yourself. But I promise it's interesting and free ;)

NL: Mijn allereerste video review is geland op de derde plaats in deze lijst. De video bevat mij, een foundation van MAC en heel wat andere dingen waarbij je toch even zelf de video moet kijken. Ik beloof dat het interessant is & gratis ;)



Nr. 4 Get ready with me | Clubbing make-up + outfit
EN: I didn't like the result of this video that much but however it still managed to get on number four at this list with over 200 views. So if you are interested in getting ready with me for a clubbing night, you should consider watching this!

NL: Ik vond het resultaat van deze video wat minder, maar op een of andere manier heeft hij het toch gehaald in deze lijst, al is het maar op nummer 4. De get ready with me behaalde dit jaar meer dan 200 views, dus als je het interessant vind om te zien hoe ik me opmaak voor het uitgaan moet je zeker kijken!



Nr. 5 Tag | Would you rather? Beauty
EN: AAAGHH my very first video. It's always so awkward to watch this one again. Last but not least it landed on the fift and last place but still with a lot of views. I never ever did a tag again after this video, but maybe it's time to film one again...

NL: AAAGH mijn allereerste video (lachen gieren brullen guys). Het is nog steeds heel awkward om dit terug te kijken, ondanks dat is hij wel mooi op de vijfde plaats geland met behoorlijk wat views dit jaar. Ik heb eigenlijk geen tag meer opgenomen na deze video dus misschien wordt het maar eens tijd dat ik er weer een ga filmen...



Yeeey and we are finished! I hope you enjoyed the article and the videos. I am looking forward to making lot's of fun videos on YouTube and be a source of inspiration! Enjoy your sundaaay. 

Love,
Jennifer

Comments

  1. Altijd leuk om te zien welke video's het meest worden bekeken, bij mij echt de action shoplogs... echt 17.000 keer of 25.000 keer!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts