What I saw in...January | Wat ik zag in.... Januari


''The world is a book and those who not travel read only one page'' - St. Augustine


English
It's time for my favorite post of the month, what I saw in... I will show you every picture that I took for my Instagram which tells you basically what I enjoyed this month. Are you ready?

Nederlands
Het is weer tijd voor: What ik zag in... Ik zal jullie elke foto laten zien die ik genomen heb voor mijn Instagram feed. Dit geeft je toch wel een beetje een beeld van wat ik beleefd en gedaan heb deze maand. Ben je er klaar voor?




English
Not really a sharp picture but this was taken at the local museum in my city. I went there with a few classmate for a technical innovation night that included speakers and lots of new technology.

Nederlands
Deze foto nam ik in het museum bij mij in de stad. Ik ging er in de avond naartoe met een paar studentgenoten voor een informatie avond over nieuwe technologische innovaties. Waarbij er sprekers waren en allerlei nieuwe handige nieuwe technologie.



English
Me before another college party with my friends.

Nederlands
Een lekkere charmante foto genomen op weg naar een studente feestje.





English
Food pictures are my favourite thing in te world. As you may know I went to Utrecht for a day and thats where I took this wannabe-artistic photo.

Nederlands
Voedsel foto's zijn echt mijn guilty pleasure, echt een van mijn favoriete dingen op de wereld. Zoals jullie trouwens weten ben ik naar Utrecht geweest deze maand en dat is ook de plek waar ik deze foto genomen heb.




English
ME AND MARIJN ENJOYING AMSTERDAM

Nederlands
IK EN MARIJN IN AMSTERDAM.


English
I am getting creeps more and more because of this picture. My smile is just to big. I met with a friend  I hadn't seen for a long time and went we went for some drinks, so we could catch up. Some times talking and drinking Ice Thee is everything a person needs to be happy.

Nederlands
Ik krijg steeds meer de kriebels van deze foto, mijn lach is gewoon te groot. Ik vind hem op zich wel leuk dat terzijde. Maar goed, die avond ging ik het een vriendin wat drinken die ik echt al veel te lang niet meer had gezien. Lekker Ice thee drinken en bij praten is soms echt alles wat een mens nodig heeft.



English
Me throwing you back to the Plaza mall in Amsterdam

Nederlands
Throwback naar een leuk dagje Amsterdam in het Plaza winkelcentrum.




English
I lost myself at the local drugstore and bought lots of goodies this January. Reviews will be up soon!

Nederlands
Zoals jullie weten verloor ik mezelf in de drogisterij deze maand en kocht ik veel mooie producten. Binnenkort komen meer reviews online!



English
Another throwback, me casually walking in Amsterdam like I own the place.

Nederlands
Nog een throwback naar Amsterdam, casually walking like I own the place.



English
It was almost the end of January when I received this present from StyleTone, I still feel very lucky! I got  cheek/lip cream, eyepencil, highlight pencil, blush and an eyeshadow base.

Nederlands
Het was al bijna eind Januari toen ik dit cadeau ontvind van Styletone. Ik voel me nogsteeds echt een bofkont en in het pakketje zaten een cheek/lip cream, oogpotlood, highlighter potlood, blush en een oogschaduw basis.



English
This was a sneak peek of my collaboration with Queenclothing.co.uk posted on my instagram. I had so much fun collab with this English brand and there clothes are also so perfect and comfortable. I think that I found my new favourite online store.

Nederlands
Deze foto zette ik op Instagram als een sneak peek voor mijn samenwerking met Queenclothing.co.uk. Het was zo leuk om een samenwerking aan te gaan met dit bedrijf. Hun kleding is zo fijn en comfortabel en ik moet zeggen dat ik misschien wel mijn nieuwe favoriete buitenlandse webshop gevonden heb. Ik ben nog steeds echt super blij met de kleding die ik nu heb!






English
What did you  see or do in January?

Nederlands
Wat zag jij of deed jij in Januari?


Love,
Jennifer

Comments

  1. Wat heb je veel verschillende leuke en mooie dingen gezien! Leuke foto's :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa het was een drukke eerste maand van dit jaar hahah, maar wel leuk :) Bedankt voor het lezen :D

      Delete
  2. Leuke foto's! Ik heb nog nooit eerder gehoord van Queenclothing.co.uk. Ik ga er gelijk een kijkje op nemen! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moet je doen, het is echt een leuke webshop met super fijne kleding <3

      Delete
  3. Wat een leuke inhoud van Stylestone!

    ReplyDelete
  4. Leuke dingetjes heb je gezien en gedaan! Het pakketje van StyleTone ziet er leuk uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa het pakketje zat vol met echt bruikbare producten <3

      Delete
  5. Die onderste foto is gaaf hé!

    ReplyDelete
  6. Great pictures! The food picture looks really artsy & delicious, I love fresh mint tea. I also have a Catrice eyeshadow palette from the same range, they're really good. x

    113-things-to-say.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am happy you liked it! I could drink mint tea forever, I love it so much <3

      Delete
  7. Dat broodje ziet er super lekker uit! En ik kende de webshop Queen Clothing niet, ga even een kijkje nemen!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts