What I did in March '16



         ''Everything I did this month''. - Jen



Eng: That moment you go home and see this at the station, how cute all those balloonse!
Ned: Dat moment dat je naar huis gaat en je ziet dit op het station, super cute al deze balonnen!





Eng: I went to RTL late night at the beginning of march, and even took a picture with the host, Humberto Tan!
Ned: Ik ging begin maart naar Rtl late night, aangezien het een school opdracht was en kon het niet laten een foto te nemen met Humberto tan! 





Eng: It was time to finally meet up with my best friends friends from high school & we had an amazing night!

Ned: Ik sprak eindelijk weer eens af met mijn goede vriendinnen van die ik ken van de middelbare school en we hadden echt een geweldige avond!



Eng: Couldn't miss a night out this month with one of my best friends. 
Ned: Ik kon het ook niet laten om ook weer eens een paar keer uit te gaan in Maart met een van mijn beste vriendinnen.




Eng: I have been into working out lately, and these pictures are proof of it ahah!

Ned: Deze foto's zijn het bewijs van dat ik in Maart weer met work outs ben begonnen en man wat is de eerste workout zwaar!



Eng: Oh and I bought some new shoes!
Ned: Oh en ik kocht ook een paar nieuwe schoenen!

LOVE,
JEN

Wat deed jij in Maart?
What did you do in March? 

Comments

Popular Posts